DISKRÉTNE DORUČENIE
V neoznačených balíkoch
ŠPECIALISTA V OBORE
Viac ako 12 rokov skúseností
TELEFONICKÉ OBJEDNÁVKY
0908 277 372

Kontakt

Kontaktujete nás

Radi by sme o vás počuli!

Zanechajte nám odkaz

Detaily kontaktu

Vaše meno (povinné)

Váš email (povinné)

Predmet

Vaša správa

Tel: 0908 277 372

Email: spionshop@spionshop.sk

V7 Servis s.r.o. Miroslav Vavro
Archipova 152/9
02601 Vyšný Kubín
IČO:48325996
DIČ:2120135776

Často kladené otázky

Ako nakupovať

Nakupovanie v našom SPY shope je veľmi jednoduché, napriek tomu si Vám dovoľujeme ponúknuť jednoduchý návod ako správne nakupovať.

Postupujte, prosím, nasledovne:

  1. Nájdite si tovar, ktorý si chcete kúpiť. Vyhľadávať môžte prechádzaním produktov (stĺpec vpavo), alebo zadaním hľadaného výrazu do vyhľadávača.
  2. Ak ste si našli požadovaný tovar, potom kliknite na tlačítko “Kúpiť”. V tejto chvíli ešte nie je nič záväzné a objednávku môžte kedykoľvek zrušiť.
  3. Ak chcete kúpiť viac tovaru, hľadajte dalej, prechádzajte, vyberajte a keď Vám do oka padne niečo dalšie, znova kliknite na tlačítko “Kúpiť”. Samozrejme môžte objednávať i viac kusov z jedného tovaru. Vo Vašom “Nákupnom košíku” vpíšte do položky “Množstvo” požadovaný počet kusov a potom stlačte tlačítko “Prepočítať
  4. Ak máte definitívne vybrané a prajete si tovar objednať, kliknite v “Nákupnom košíku” na tlačítko “Pokladňa”. (Ak nie ste v “Nákupnom košíku” kliknite na hornej lište na tlačítko “Košík”.) V tejto fáze ešte môžte urobiť posledné úpravy – napríklad vyradiť tovar, ktorý nechcete. Ak súhlasíte s objednávkou, kliknite na políčko “Objednať”. Ani v tejto fáze Vaša objednávka ešte nie je záväzná.
  5. Ak už ste registrovaným zákazníkom, po zadaní objednávky budete vyzvaný k prihláseniu, alebo budete požiadaný o registráciu ak nakupujete u nás prvýkrát. Ak sa nechcete viazať registráciou kliknite na tlačidlo “Objednať bez registrácie”.
  6. Po prihlásení, či registrácii budete automaticky presmerovaný na stránku “Informácie o doprave”. Tu si zvolíte spôsob dopravy a potvrdíte ho tlačítkom “Pokračuj”.
  7. Na dalšej stránke treba zvoliť spôsob platby. Zvolíte si spôsob platby a potvrdíte ho tlačítkom “Pokračuj”.
  8. Na dalšej stránke sa zobrazí Vaša kompletná objednávka vrátane poštovného a celkovej čiastky, ktorú Vám budeme účtovaná. Ak nemáte žiadne výhrady, stlačte tlačítko “Potvrdiť”, čím sa objednávka stáva z Vašej i našej strany záväznou. Ak potrebujete niečo upraviť vo Vašej objednávke kliknite na odkaz upraviť.
  9. Keď je objednávka úspešne odoslaná a zapísaná do databázy, zobrazí sa Vám v prehliadači potvrdenie tejto objednávky. Rovnaké potvrdenie dostanete i e-mailom. Pozor! – keď Vám potvrdenie objednávky elektronickou poštou nebude doručené, môže to znamenať, že sa objednávka správne neuložila do databázy. V takom prípade nás, prosím, okamžite kontaktujte.
  10. Zásielka, ktorú dostanete, bude obsahovať daňový doklad. Ďakujeme Vám, že ste sa rozhodli nakupovať práve u nás.

Ako sa zaregistrovať?
Na každej stránke SpionShopu hore v lište nájdete tlačítko “Môj účet”. Po kliknutí na toto tlačítko sa Vám v prehliadači zobrazí možnosť pre registráciu nových zákazníkov a možnosť prihlásiť sa u registrovaných zákazníkov. Do formulára napíšte Vaše osobné údaje. Prosím, dbajte na to, aby uvedené údaje boli správne, najmä Vaša e-mailová adresa. Chybne zadaná adresa môže veľmi skomplikovať komunikáciu s Vami. Ďalej budete pri registrácii vyzvaný k tomu, aby ste si zvolili prihlasovacie a heslo. Ako Vaše prihlasovacie meno bude fungovať Vaša e-mailová adresa.

Prečo sme zaviedli registráciu?
Vďaka registrácii budete mať v budúcnosti možnosť realizovať v našom SpionShope ďaľšie  nákupy jednoduchším spôsobom. Pri každom ďalšom nákupe postačí, aby ste sa pomocou prihlasovacieho mena a hesla prihlásili a ďaľšie údaje už nemusíte vypisovať. Registrácia šetrí Váš čas a tiež Vám umožňuje prístup k Vašim predošlým objednávkam; môžete sledovať ich stav. My máme vďaka registrácii prehľad, kto u nás v obchode nakupuje, čo nám pomáha zlepšovať naše služby k Vašej spokojnosti.

Je registrácia povinná?
Nie, registrácia v našom SpionShope nie je povinná. Ak však budete našim registrovaným zákazníkom, budete mať prístup k histórii svojich objednávok, kde je možné sledovať ich stav. Naviac, keď budete dávať objednávku bez registrácie, bude nutné vždy vyplniť formulár s fakturačnou a dodacou adresou. Registráciu v našom obchode preto určite odporúčame.

Obchodné podmienky

Platba a dodanie Platba a dodanie

Platba na dobierku
Zaplatíte v hotovosti pri preberaní zásielky.

On-line prevodom z Vášho účtu
Ak ste klientom banky VÚB, ponúkame Vám jednoduchú a rýchlu možnosť platby za vybraný tovar. Stačí iba potvrdiť vopred vyplnený formulár príkazu k úhrade a odoslať.

Expedičné doby:
Vačšinu ponúkaného tovaru máme v sklade, teda doba expedície je moťžná do 24 hodín od prijatia objednávky. Pri zostavovaní objednávky si zadáte spôsob dopravy. Balíky sú doručované poštou do 3 dní od podania na pošte. V prípade súrnej zásielky zadajte kuriérsku službu GLS ktorá Vám doručí objednaný tovar do 24 hodín od expedovania.

Dôležité upozornenie:
Expedičnú dobu do 24 hodín nie je možné dodržať, ak platí zákazník bankovým prevodom (i E-bankou). Tovar môže byť expedovaný až po pripísaní čiastky na náš účet. Štandardne sa to však deje do 24 hodín.
Poštovné a balné je zdarma pre všetky zásielky poslané klasickou poštou.

Za expresné zásielky poslané kuriérskou službou GLS je účtovaný poplatok 8,3Eur.

Odstúpenie od zmluvy.

Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy (zákon č. 102/2014 Z. z.) . Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii produktu, spotrebiteľa a predávajúceho a musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s produktom do sídla predávajúceho na náklady a zodpovednosť spotrebiteľa. Náklady na vrátenie produktu znáša spotrebiteľ.Produkt nesmie byť poškodený, používaný, musí byť v pôvodnom obale . Nie je možné vrátiť tovar ktorý príde do vztyku s telesnými tekutinami(napr. Bezdrôtové slúchadlo a pod. -hygienické hľadisko- ).Taktiež nie je možné vráťiť poškodený tovar. Spolu s produktom musí spotrebiteľ odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného produktu (návod na obsluhu,doklad o nadobudnutí a pod.), ktoré obdržal pri jeho kúpe. Spotrebiteľ súhlasí a berie na vedomie, že písomnou formou sa v tomto prípade rozumie listina o odstúpení od kúpnej zmluvy podpísaná spotrebiteľom.Produkt sa nevracia na dobierku. Takto zaslaný produkt sa neprijíma a vracia späť.Pri dodržaní vyššie uvedených povinností spotrebiteľa, predávajúci prevezme tovar späť a do 15 dní odo dňa odstúpenia zmluvy cenu zaplatenú za produkt alebo za službu alebo preddavok, ktorý spotrebiteľ uhradil za produkt alebo službu vráti spotrebiteľovi vopred dohodnutým spôsobom späť.V prípade ak zákazník nepreberie objednaný tovar bude mu účtovaná zmluvná pokuta 25Eur podľa OZ § 544.

Reklamácie.

Na každý tovar predaný našou firmou sa vzťahuje zákonná záručná doba 24 mesiacov.V prípade nefunkčnosti výrobku je nutné doručit nefunkčný tovar na adresu firmy. Prevádkovateľ obchodu je povinný v lehote 30 dní vybaviť predmetnú reklamáciu.Reklamovať nie je možné výroky ktoré sú mechanicky poškodené.Reklamácia sa vzťahuje len na vady výrobku.

Súkromie

Žiadne údaje o naších zákazníkoch nie sú poskytované tretej strane. Údaje zadané pri registrácii sú použité len pre interné potreby našej firmy a vybavenie zásielok.